Atpakaļ uz jaunumiem 4/3/2019

Sabiedrībā pazīstamas personības pārdod laiku labdarības mērķiem

Aktrise un zīmola “Soulstones” radītāja Agnese Zeltiņa, pasākumu un TV raidījumu vadītāja Anna Rozīte, autosportists Krišjānis Caune, aktrise Dārta Daneviča un pasākumu un TV raidījumu vadītāja Lelde Ceriņa atsaukušies biedrības „Taureņa efekts” iniciatīvai aizdomāties par to, ka labdarību nevar ielikt laika rāmī – ziedošanai jākļūst par modernas mūsdienu sabiedrības ikdienas sastāvdaļu, dzīvesstilu.

Lai veicinātu vēlmi ziedot no sirds un ar prieku, biedrības „Taureņa efekts” mājaslapā ikviens var iegādāties laiku – neaizmirstamu, jēgpilnu tikšanos ar iniciatīvas vēstnešiem vai kādu no viņu ziedotajām mantām.

Tie, kuriem nepieciešama palīdzība, ir mums līdzās katru dienu. Nenoliedzami, vieglāk ir pievērt acis un izvēlēties neredzēt, bet, vai gribam dzīvot tādā sabiedrībā? „Labdarībai noteikti nevajadzētu būt vienreizējai. Tai, tāpat kā personīgajai higiēnai, būtu jākļūst par dvēseles higiēnu. Es gribētu, lai arī manā dzīvē labdarība ir kaut kas pašsaprotams, ikdienas cietā rāmja sastāvdaļa,” pārdomās dalās aktrise Dārta Daneviča un piebilst, ka atrunāšanās ar laika trūkumu nav arguments – tam, kas mums šķiet pa īstam svarīgs, laiku atrod katrs. Kāds būtisks temats vai mērķis ikvienam.

Agnese Zeltiņa norāda, ka lielākai daļai Latvijas iedzīvotāju klājas tik grūti, ka katru dienu ir jācīnās par savas ģimenes izdzīvošanu, tāpēc nav vaļas domāt par citiem. „Taču tiem, kuriem dzīves apstākļi ļauj un sirds ir īstajā vietā, būtu jāatrod veids, kā palīdzēt un iesaistīties labdarībā,” ir pārliecināta Agnese. Anna Rozīte domā līdzīgi: „Es izjūtu milzīgu pateicību par to, kas man ir dots, un tas nav nekas pašsaprotams. Ja man ir dots, arī man ir jādod tālāk. Ja katrs no mums par to aizdomātos vairāk un biežāk, iekšēji mēs sajustos krietni bagātāki šī vārda visplašākajā nozīmē, ne tikai materiālā ziņā, jo labdarība nav tikai par to. Un, ja šī sajūta attīstās un vairojas, cilvēkiem gribēsies no sirds dot tālāk un rast iespēju palīdzēt citiem.”

Ja nezini, ar ko sākt, ieklausies Krišjāņa Caunes padomā – sāc ar mazumiņu! Vienkāršākais ir sekot Leldes Ceriņas paraugam – atlikums, ko, iepērkoties viņai izdod kasiere, vienmēr nonāk ziedojumu kastītē. „Pati sev esmu atzinusi, ka man šie pāris eiro patiesībā nemaina neko, bet cik daudz tas var mainīt kādam citam,” viņa saka.

Uzzini, kā tu vari palīdzēt – sākt ar mazumiņu, iegādājoties preces “Taureņa efekts” veikalā, saņemt neatkārtojamu pieredzi, pavadot laiku ar kādu sabiedrībā zināmu personību: Annu Rozīti, Krišjāni Cauni, Agnesi Zeltiņu, Leldi Ceriņu  Vai Dārtu Danēviču, kā arī atbalstīt kādu no “Taureņa efekts” projektiem, veicot ziedojumu vai izveidojot regulāro maksājumu ŠEIT.

Tu jau zini – aiz katra ziedojuma ir stāsts…

Atbalsta “ClearChannelLatvia”, modes un izklaides centrs “Rīga Plaza”, komunikācijas aģentūra “A.W.Olsen&Partners”, “KUMA Design”.