Atpakaļ uz jaunumiem 12/10/2015 Taureņa efekts

Bērnunamu audzēkņi radīja savu modes kolekciju kopīgi ar zīmolu M–Couture

[Labdarības kampaņas Taureņa efekts ietvaros bērnunamu audzēkņi no Rīgas, Ventspils un Jelgavas satikās ar modes zīmola M-Couture dibinātāju dizaineri Juliju Sardikovu, lai vairāk uzzinātu par dizainera profesiju.

Lai palīdzētu bērnunamu audzēkņiem pieņemt lēmumu nākotnes karjeras izvēlē, biedrība “Taureņa efekts” sadarbībā ar Latvijas zīmolu M-Couture organizēja Pieredzes dienu. Galvenais mērķis bija parādīt, ka dizainera profesija ir pieejama katram cilvēkam, kurš tic sev un savai iztēlei, investējot sava mērķa sasniegšanā visus spēkus.

Mode kā viena no mākslas izpausmēm pieprasa radošu pieeju, tieši tāpēc pasākuma gaitā audzēkņi iepazinās ne tikai ar modernām modes tendencēm, bet arī izmēģināja savus spēkus skiču modelēšanā, izraudzīja audumus, kā arī piedalījās jaunas un unikālas kolekcijas radīšanā. “Man nav tāda vārda “neiespējami”, saka Jūlija Sardikova. “Jauniem cilvēkiem, kuri grib uzsākt karjeru modes industrijā, es iesaku ne tikai apgūt tehniskās iemaņas, kas ir saistītas ar apģērba konstruēšanu un šūšanu, bet arī attīstīt krāsas izjūtu. Te ļoti palīdz mākslas un dabas objektu vērošana, gleznošana.”

Pusaudži uzdeva daudzus jautājumus dizainerei un sarunas gaitā atzina, ka tas nav tik viegls darbs, kā šķiet pēc pirmā acu uzmetiena. “Mēs esam ļoti priecīgi, ka zīmola M-Couture veidotāja piekrita dalīties savā pieredzē ar audzēkņiem no bērnunamiem. Jūlijai Sardikovai izdevās tik ļoti iedvesmot pasaudžus, ka pat pēc pasākuma beigām daži no viņiem vēl turpināja zīmēt modeļu skices, kuras viņi biji iedomājušies sarunas ietekmē,” piebilda Olga Kazaka, biedrības Taureņa efekts dibinātāja.

Pateicamies itālijas virtuves restorānām Prego par telpu nodrošināšanu pasākumam.