Atpakaļ uz jaunumiem 8/9/2015 Labu darot

Neauglības ārstēšanas kampaņas ietvaros piedzimis trešais bērniņš

Šāgada 7.jūlijā ģimenei no Rīgas, kurai neauglības ārstēšanas kampaņas ietvaros tika piešķirts finansējums pilnīgi apmaksātajai medicīniskās apaugļošanas procedūrai, piedzimis bērniņš. „Tas ir jau trešais dzimušais bērniņš kampaņas ietvaros, kas ir brīnišķīga ziņa gan kampaņas atbalstītājam, gan Latvijas sabiedrībai kopumā!” atzīst Laila Vārtukapteine, SIA „ELVI Latvija”, kas ir galvenā neauglības ārstēšanas kampaņas atbalstītāja, komercdirektore.

Pateicoties uzņēmumu un cilvēku ziedojumiem, divos gados finansiālais atbalsts pilnīgi apmaksātajam medicīniskās apaugļošanas kursam būs sniegts jau 17 ģimenēm, no kurām trijās piedzimuši bērniņi: 16.martā Zemgalē dzimis puika, 2.maijā – meitene Latgalē un 7.jūlijā – puika Rīgā.

„Vēlamies, lai šī skaistā vēsts ir pamudinājums ikvienam – topošajiem vecākiem saņemties un pieteikties kampaņai, savukārt tiem, kas vēlas atbalstīt finansiāli un sniegt savu artavu, lai palīdzētu īstenot kādas ģimenes sapni par ilgi gaidīto bērniņu. Jo ikviens sapnis, vēlēšanās ir tā vērta, lai tiktu īstenota!” atzīst SIA “KRISTĪNE-RR” valdes priekšsēdētājs Sergejs Aleksāns.

Kampaņas rīkotāja biedrība „Taureņa efekts” un atbalstītāji aicina ikvienu Latvijas ģimeni, kam ir grūtības ar bērniņa ieņemšanu, nepadoties, neatmest cerības, bet pieteikties, aizpildot veidlapu klīnikas EGV mājaslapā  http://www.egv.lv/lv/contacts/campaign.php.

Neauglības ārstēšanas kampaņa ilgst kopš 2013.gada pavasara un tās mērķis ir vērst Latvijas sabiedrības uzmanību uz reproduktīvās veselības jautājumiem un to risināšanas iespējām, kas tiešā veidā ir saistīts ar demogrāfijas situācijas veicināšanu valstī.

Padarīt Latviju bagātāku aicina biedrība „Taureņa efekts” ar mazumtirgotāju ELVI, Klīniku EGV, mājsaimniecības lielveikalu „DOMO”, ātrās ēdināšanas restorānu ķēdi „Hesburger”, veikalu-noliktavu ALKOUTLET DZĒRIENI&VĪNI, AS VIRŠI-A degvielas uzpildes stacijās un lietotu preču mazumtirgotāju „KRISTĪNE-RR”. Papildu informāciju par kampaņu var skatīt mājaslapā: www.labudarot.lv.

2015.gada 28.maijā biedrības „Labu darot” juridiskais nosaukums ir mainīts uz „Taureņa efekts” par godu tās pirmajai sociālajai kampaņai. Kampaņa „Taureņa efekts” tika uzsākta 2009.gada pavasarī, lai palīdzētu bērnunamos dzīvojošajiem bērniem un jauniešiem saskatīt profesionālās dzīves iespējas, iepazīties ar dažādām profesijām, tādējādi veiksmīgi integrējoties sabiedrībā pēc aprūpes iestādes atstāšanas. Projekts „Taureņa efekts” tiek turpināts, un vairāk par tā norisi var lasīt mājaslapā http://www.taurenaefekts.lv/.