Atpakaļ uz jaunumiem 22/8/2013 Taureņa efekts

Bērnunamu audzēkņi iepazīst kino nozares noslēpumus

Labdarības kampaņas “Taureņa efekts” ietvaros notikusi kinoindustrijai veltīta Pieredzes diena. Pasākumā piedalījās Rīgas pašvaldības Bērnu un jauniešu centra struktūrvienības “Ezermala”, kā arī Jelgavas bērnu sociālās aprūpes centra audzēkņi. Bērni uzzināja, kā tiek veidotas un izplatītas filmas, un pēc tam devās uz kinoteātri, lai noskatītos filmu “Pērsijs Džeksons: Monstru jūra”.

Ar kinoindustrijas pasauli bērnunamu audzēkņus iepazīstināja kinostudijas “20th Century Fox” filmu izplatīšanas uzņēmuma “Labs kino” pārstāvji. „Par šādu projektu, kā “Taureņa efekts” mēs esam sajūsmā, jo mums radās iespēja iepazīstināt bērnus ar kino pasauli, pastāstīt par filmu izplatīšanu, par šī procesa aizkulisēm, parādīt, ka kino nav tikai popkorna ēšana. Protams, kinoteātra apmeklējums vienlaikus ir lieliska atpūta bērniem. Iespējams, kāds no viņiem klusībā sapņo kļūt par režisoru vai aktieri, un es ceru, ka pēc šīs Pieredzes dienas viņa sapnis ne vien nostiprināsies, bet arī piepildīsies!” sacīja uzņēmuma “Labs kino” pārstāvis Ronalds Peniķis.

Kinoteātrī bērniem bija iespēja apmeklēt kādu īpašu seansu. Pirms kāda laika žurnālā “Sīrups” tika izsludināts konkurss “Visa zāle Sīrupā”. Pareizi atbildot uz jautājumu par filmu “Pērsijs Džeksons: Monstru jūra”, konkursantiem tika piedāvāta iespēja doties uz īpašo “Sīrups” kino seansu kopā ar Latvijā zināmiem mūziķiem, māksliniekiem un radio dīdžejiem. Lai radītu noskaņu, “Sīrupa” lasītājiem uz filmu bija jāierodas monstru cienīgā apģērbā.

Gan uz pasākuma norises vietu, gan uz kinoteātri bērnus nogādāja taksometru uzņēmuma “Classic Taxi” automašīnas. „Ir vairāki iemesli, kāpēc mēs nolēmām atbalstīt projektu “Taureņa efekts”. Pirmkārt, mūsu uzņēmuma prioritārais mērķis vienmēr ir bijis mūsu pasažieru ērtības. Uzskatu, ka bērniem ir svarīgi izjust gādību jau no pirmā brīža, kad viņi iekāpj mūsu automašīnā. Otrkārt, mēs ticam, ka palīdzot tiem, kam pašlaik tas ir vajadzīgs, un palīdzot bērniem justies īpašiem, mēs atradīsim domubiedrus un partnerus ar līdzīgiem mērķiem kā mums. Mēs priecājamies, ka “Classic Taxi” ir iespēja piedalīties projektā “Taureņa efekts”, kas ne tikai dāvā bērniem izklaidi, bet arī iepazīstina ar dažādām profesijām, šajā gadījumā ar kinematogrāfijas pasaules profesijām,” norādīja “Classic Taxi” valdes locekle Līga Mikučevska.

Labdarības kampaņas “Taureņa efekts” rīkotāji izsaka pateicību uzņēmumiem “Labs kino” un “Classic Taxi” par atsaucību!